Batman pyjamas 😎

Hej min lilla prins har precis Ă€tit mat, duschat och satt pĂ„ pyjamas.. Han kollar pĂ„ lite tv nu innan han ska dricka horlicks (engelsk version av vuxen vĂ€lling typ?)  sen ska han borsta tĂ€nderna och sĂ„ ska jag lĂ€sa sĂ„ han kan somna 😮😮😮 hehe sĂ„ ska mamma dricka ett gott glas vin medan jag vĂ€ntar pĂ„ min pojkvĂ€n.. Han hyr ut och hyresgĂ€sten hade tagit sönder ventilation haha. Hittade en skitfin Batman pyjamas med cape lool so cute! Älskar att hitta roliga klĂ€der för barnen, mĂ„ste ladda upp mer nĂ€r jag gör mina köp! Kommentera gĂ€rna med bra rekommendationer pĂ„ bra stĂ€llen att hitta goda kap för familjen 😜😜😜

Hehe min prins med sin superman pose 😍😍😍😍😍 NĂ„ja ska hoppa pĂ„ min exercise bike soooon efter jag lagt plutten 😅😌😌 gilla gĂ€rna min sida och kommentera gĂ€rna jag ser massor av bedömningar men no feedback 😟😟😟😛😛
AllmÀnt | batman, family, life, mamma, moder, pyjamas, son, sova | |
Upp