Daglig tränings rutin

Är så glad.. har kommit igen med min tränings rutin igen.. jag slutade ganska länge sen och har inte tränat alls bara ätit skit men nu är det dags för ändring tycker jag!! Lagade okra soup åt min älskling idag. Det är väldigt hälsosamt med massa näring ska ringa min kära vän nu lovade att ringa i förrgår so bad.. har precis kört ett halvtimmes pass börjar med min detox imorron!! Jag älskar beach body deras program är enkla och jag kan följa dom hemma det är svårt för mig att springa på gym på kvällen eftersom jag har en son och jag vill inte lämna honom at barnvakt och strula en massa så det enklare att köra hemma i min egen tid. Just nu har jag börjat på the body gospel mitt favorit program.. jag är kristen och jag slipper lyssna på massa musik som jag inte tycker om utan kan lyssna på låtar jag älskar medan jag tränar plus tjejen är så duktig på att motivera mig hehe kom precis på jag vill registrera mig så jag får en T-shirt ju!! När man skickar före och efter så jag måste ta bild imorn.. laddar upp här också så får vi se hur det går! Hon är så snygg plus hon är typ ganska gammal över 40 i alla fall fast hon ser ju super ung ut så vad hon än gör verkar funka bra..

Allmänt, Fitness, Health | |
Upp