Så mycket att skriva

Ja vart börjar man.. det har varit hektiskt, struligt, kul och underbart all samtidigt nästan!! Men mest av allt! Jag är så tacksam för mitt liv och min familj.. min man och min son är mitt liv min värld och min lilla familj är inte perfekt men den är perfekt för mig.. familj är så viktigt men ibland är en biologiska familj faktiskt inte så nära eller älskade. Kärleken är där men det är inte alla som står sin familj nära det betyder inte att man ska känna sig isolerad utan vänner och bekanta kan bry sig mer om en ibland än sitt egna blod så det knepigt det där. Om du har någon som bryr sig håll dom tätt intill låt dom veta hur mycket dom betyder det skapar livslycka jag lovar, mitt liv är inte det bästa men på tider som dessa på kvällen på en vanlig dag sonen sover min man är på jobbet så känner jag mig lycklig och det måste väl vara vad familj borde betyda? Jag menar snygga skor och matchande väska hjälper tack och hej men tider då jag känner mig lyckligast är tider som dessa då allt liksom verkar helt ok. Lite strul här och där, lite stress hit och dit men fred när jag lägger mig. Känslan att någon saknar mig vart han än är och att en liten plutt behöver mig. Ja det blir inte mycket bättre tycker jag.
Hittade en jätte fin bild kolla nedan.. känns som mig bara med lite tjockare ben liten macbook air istället och min son har ritat med bläck penna på min fina vita läder stol haha och mina skor är huller om buller hälften av gångerna och mina blommor vissnar alltid måste verkligen skärpa mig va haha men vilken duktig artist verkligen skulle vilja börja måla sådär ska kanske börja försöka? Varför inte? Eller hur?

Allmänt, Familj | |
Upp