Söndag! Ny månad! Vacker dag..

Klockan är snart halv nio.. min älskling leker med ninja turtles och jag kikade på min nya favorit blogg Micah Gianneli från Australien. Jag försöker hitta tjejer som har kort hår haha för inspiration liksom.. Jag såg att Rihanna läste någon bok som heter The Woman I wanted to be.. såg jätte intressant ut kanske ska köpa den och prova. Jag älskar autobiografer och mäktiga kvinno böcker som inspirerar och ger lärdom på livet och allt.. Kollade på Amazon. Har så mycket juridik böcker att läsa men det är skönt att blanda. Jag älskar att läsa så vissa böcker tar typ bara någon dag. Jag älskar denna still med Micah för hösten och vintern. Med mössan och solglasögonen resten av hennes outfit är inte riktigt jag. Ska leta online. Kommer uppdatera och jag hittar något. Ska köpa boken också så skriver nog en review snart! Nu ska jag upp. Hitta någon söt outfit för kyrkan! I love my God. Är så tacksam för mitt liv, min familj, min hälsa, min framtid och alla små saker som jag tar för givet men inte skulle kunna leva utan! Hade en konstig dröm, brukar alltid be om sånt för att avboka negativa tankar och känslor. Så ska ha en god frukost och starta min dag! Glad ny månad till er!

Allmänt | |
Upp