Hej Februari

Ny månad nytt år och slut på veckan 👍🏼 jag har äntligen ställt in svenska på min mobil så kan skriva på svenska nu.. jag vill restarta min nyårs start Januari var bara tröttsamt var helt förkyld över två hela veckor kunde inte andas ordentligt hade huvudvärk etc etc mår mycket bättre nu och känner att julen i December kan verkligen dra så mycket ut en oändligt med stress shopping, massa matlagning berg med disk, leksaker över allt och själv är jag alltid hemma och har massa besök och så sen nyår är man vaken super sent och vaknar lika tidigt ändå 🤦🏻‍♀️ så första veckan av januari för mig var nästan bara recovery liksom jag har bestämt mig att ändra på det nästa år jag har tre barn nu vi är stor nog familj att fira själva haha lugn middag och mys på TVn inte mer.massa fest och röj för mig är nöjd hemma slipper klä upp hela familjen och hålla på! Jag hör mig själv ... ja jag börjar bli gammal hehe men jag sitter nu första februari och ska planera och organisera  mina nästa 10 månader och känner att de senaste 8 veckorna har flygit förbi mig!! Måste ta tag i allt nu och jobba mot mina mål. Jag gick ju med på Slimming World det gick skit jag börjar ju bara idag liksom har ätit så mycket skit men nu är dag ett ... igen... 😂
Allmänt | |
Upp