Frukost (gluten free vegan)

Hejsan!! Jag försöker bli gluten free vegan så letar efter alla goda recept som kan distrahera mig från kött och kyckling. Jag äter fisk då och då men vill helst vara full vegan så mycket jag kan. Detta är på grund av en auto inmune disorder som jag har och det har varit sagt att denna typ av livstil kommer hjälpa mig leva längre 😄 Så ska försöka mitt bästa men det är så svårt 😔 men men håller hoppet uppe 👍🏽🙏🏽 Ge gärna massa tips och recept hur ni lever som veganer i denna värld full of tempation lol Puss 😘😘

Detta ser inte så attraktivt ut hehe men den var god! Gluten free white roll, med en vegan burger från Chloe coscarelli hennes recept är underbara pls do check them out!! Och lite tomat och ketchup. Värsta konstiga frukosten men men lool. 

Allmänt | burger, diet, frukost, gluten free, vegan, vegetarian | |
Upp