GM Diet: Dag 1

God morgon! 

Igår gick inte så bra, gjorde ingen träning alls.. Men jag håll hårt och fortsätter på min väg dom glutenfri vegan 👍🏽 Igår så åt jag bra så det var OK. Men idag är jag peppad! Det är första dagen på min GM Diet. Så jag kan äta all frukt jag vill förutom banan och jag kan äta hur mycket som helst. Men bara frukt inget annat! Så lets see, måste till affären för att köpa massa frukt hade bara apelsin hemma 😒 så är inte så excited över min frukost.. 2 apelsiner haha ska gå handla så att jag kan göra goda morots smoothies och fruktsallad 😍

Tog lite bilder jag kan se lite progress runt magen faktiskt 👊🏽👊🏽👊🏽👊🏽 

Igår sa jag till mig själv att det handlar bara om att fortsätta och inte ge upp! Så detta är bara början!! 










Mitt ansikte när jag kollade på min frukost: 😝😝😝😝


Allmänt, Fitness, Health, Mat/Recept | |
Upp