Waist Training dag 1

Jag sov ju med min waist trainer för att jag orkar inte gå runt med den på dagen man kan inte ens ha tajta kläder så jag kollade online och man kan sova med den. Dom rekommenderar att man börjar med 2 timmar och går upp till 10 timmar efter bekvämlighet etc. Jag sov med den 3 timmar eller sov och sov jag låg i sängen och försökte somna lol det var inte så obekvämt men jag vet ju varför jag har den så det skulle nog inte spelat så stor roll.. Vill man vara fin får man lida pin.. Men det är inte ett måste att vara fin but fuck it that's what I want lol men ja ser Ingen skillnad redan så uppdaterar och en vecka ska göra en timme extra per dag tills jag sover med den hela natten kanske en vecka i månaden eller så vi får se hur det går! Håller tummarna for that 24 inch waist jag hade 10 år sen 😆😆😆


PS hade precis ätit en stor jävla gröt så skulle kanske tagit dessa innan lool men men klockan är 7 nu ska väcka min plutt och göra honom redo för skolan! Puss på er 💃🏽💃🏽
Allmänt | |
Upp