Skönhets tips! Måndag morgon..

God morgon! Rise and shine! Ny dag, ny vecka! Hoppas alla haft en underbar helg, det är första måndagen denna på en ny månad också ju! Glad ny månad allihop.. Så jag ville dela mina skönhets tips många har gett mig komplimanger för min hy och jag brukar aldrig svara ordentligt när folk frågar vad hemligheten är.. så tänkte ge lite tips, en åt gången av vad som utgör min rutin. Så första tipset är (drumrolls).... iskallt vatten! Så jag tvättar ansiktet men avslutat min ansikts tvätt med iskallt vatten. Det har många förmåner både för skinn och generell hälsa. Prova så kommer du snabbt märka att porer blir mindre med tid och huden blir fastare. Jag rekommenderar det som en bra vana att göra, man blir van sen blir det automatiskt och en superbra livs vana.

Allmänt, Beauty, Health | |
Upp