Använder samma blogg!

Hej världen där ute,

Jag måste ju nämna att jag inte har bloggat på flera månader och man påminns direkt att jag lovade typ mig själv att inte ge upp. Men men jag bloggar ju för att jag tycker et är kul inte för att uppfylla något slags nyårs löfte efter allt.. Jag älskar att skriva, jag kan sitta och skriva jätte länge. Jag älskar att skriva dagbok men föredrar nästan att skriva med papper och penna faktiskt. Vi får se hur det går, om jag vågar vara lika öppen och ärlig på nätet som jag är med min privata dagbok vet jag inte, kan inte lova, men jag är väl ganska enkel person ändå så har inte mycket mystiska hemligheter som lurkar i tankarna ändå haha. Sen jag slutade blogga har jag faktiskt haft en underbar sommar med massa fantastiska äventyr, känns nästan synd att jag inte la upp lite bilder och så. Jag har tagit bort mitt Facebook konto samt mitt Instragram, funderade på att ta bort mitt Whatsapp konto också men jag har så mycket kommunikation internationellt så det blir knepigt. Jag vill skriva mer och berätta genom ord mer än massa bilder för att jag orkar inte ta kort på allt helt enkelt, jag tycker samhället har blivit ganska skumt med folk som lever genom kameran och tar kort på alla olika skumma sätt och konstiga tider. Senaste hörde jag någon som födde sitt barn genom kameran alltså hon filmade sin bebis innan hon ens hade fått utt bebisen, sånt gör mig fundersam. Vad händer med oss egentligen. Jag sitter här på min lunch med min söta lilla mackbook air som behöver upgraderas haha och mina favvo mörkblåa Levis jeans och min mint gröna Ralph Lauren tshirt och mina vita strumpor! Ska äta chili con carne med min kärlek nu.. Hoppas alla där ute har en underbar dag! Vi lever bara en gång.
Allmänt | |
Upp